Tuesday, October 6, 2009

Aku perlu mencari keseimbangan...

1. Tiada siapa yang mengerti perasaan di benak hatiku ini

TAPI

Aku perlu mencari keseimbangan..

2.Rempuhan taufan itu bisa menyakitkan..

TAPI

Aku perlu mencari keseimbangan..

3.Perang hebat antara emosi dan waras fikiran..

TAPI

Aku perlu mencari keseimbangan..

4.Mengapai melawan halangan

TAPI

Aku perlu mencari keseimbangan..

5.Drama luaran yg bertentangan dr teater dalaman..

TAPI

Aku perlu mencari keseimbangan..

6.Antara perjuangan dan kesedihan..

TAPI

Aku perlu mencari keseimbangan..

7.Dalam kesulitan DIA sentiasa ada di sisi memudahkan..dan itu kasih sayang tuhan yang tiada pengakhiran..

Apa-apa pun aku mencari keseimbangan..Semoga Tuhan permudahkan..

Buat insan-insan yg sntiasa memberikan sokongan..TQ so very much..Tidak boleh digbrkan betapa berertinya sms pendek/panjang,panggilan telefon,post di FB & FS,pertanyaan khabar even senyuman di tepi jalan..Kpd yg tidak,xper..sbb xkesah pun..


No comments: