Thursday, June 25, 2009

Ikan keli salai utk ABAH..

Alhamdulillah..tadi pak uteh call and dia free hari sabtu yeah! so ini bermaksud pak uteh boleh belikan ikan keli salai itu..happynya!

Mak Uda and Atuk call tadi nak tanya dah jumpa belum...? Tapi Pak Uteh dah ok..so oklah :)

Lg 2 hari nak balik Brunei tapi...aku rasa macam nk demam plak..dr td dok kt lounge hafsah ini..aku dah rasa badan mula panas..ngn bersin n selsemanya..aaahh..camne nk lalu thermal camera ituh..silap-silap aku xleh msuk brunei kang..xper..esok minumlah 100 plus (walaupun aku sgtlah tidak suka air ini)

Malam td plak xdpt tido dr kul 3.30pg smpai 4.30pg..disebabkan`sakit'yg sgtlah sakit..sbb dah xtahan sgt..makan jer ubat tahan sakit haritu yg doktor bagi time aku sakit mata..nasib berkesan..huhu..yang penting leh tido..

Sekarang menahan sakit lagi..sejak akhir-akhir ini aku asek sakit plak..huhu..

Esk proses mengemas akan bermula lagi..episod yg paling tidak best..

N esok perpisahan akan terjadi..setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan..

No comments: