Friday, January 8, 2010

2010

Assalamualaikum wbt..


Bismillahirahmanirrahim..

Hampir seminggu 2010 menjelma..Hakikatnya terlalu cepat masa berlalu..2009 seperti baru semalam..Menyimpan 1001 cerita dan kisah suka dan duka..Jika semua org memasang target dan matlamat tahun baru, aku pula 2010 ini tiada beza dr segi feelingnya..Tiada target and tiada matlamat..

Mungkin semangat aku hilang sedikit..Dlm proses mencari mood dan semangat walaupun sebulan sem sudah bermula..Jika ingin diceritakan mengenai 2009..mungkin akan ada episod-berepisod...Namun biarlah semuanya menjadi kenangan dalam lipatan sejarah kehidupan aku...

Tahun 2010..i'm in my 4th year..final year people call it..but well..i don't feel like one..Moga semangat itu akan datang sikit2..lama2 jadik bukit..

Moga 2010 ini aku akan lebih dikurniakan kebahagiaan dan kegembiraan..Itulah impian dan harapan aku..Tapi mendoakan yang terbaik di mata Allah itu lebih baik..Apa yang baik di mata kita mungkin tidak pd pandangan Allah..dan apa yang tidak baik pd pandangan kita mungkin baik pd pandangan Allah..

Emosi sedang bermain2 sejak dua menjak ni...aku tak nak..sebab aku sendiri tak suka..tapi kadang2 i just can't bear..hurm..tp tq kpd insan2 sekeliling ats support dan sudi menjadi telinga mendengar..i don't expect others to understand..cause they will never understand..

Apalagi nak ckp yer..owh ya...sejak akhir ni ramai kwn2 sekeliling yang dalam situasi berkaitan dgn relationship and which i will be the part-time caunselor FOC..haha..:D but i like to listen n advice but it's just this..CINTA itu complicated dan rahsia..kadang2 kita sendiri pun xfaham kenapa situasi boleh berlaku..Moga anda akan kuat ok..bunga bukan sekuntum kumbang bukan seekor..Mula2 tu sedih..lama2 lali dah..jgn nk seksa diri hanya utk org yg tak appreciate kita..

Kawan2 pun ramai dh kawin..alhamdulillah..congrats to them..dan beberapa lagi akan berkahwin juga..and beberapa org my friends are expecting their juniors..;) i must admit mmg sgt jeles..tapi itu rezeki masing2..Moga anda akan dirahmati..lepas ni dptla title auntie...he..:)

Al-fatihah utk abah yang sgt dirindui..Moga tenang di sana..Kami di sini sentiasa mengingati..



No comments: