Thursday, January 20, 2011

Dua sahabat..

Assalamualaikum...
Pak cik saya memberitahu bahawa tekun dan tabah itu susah sekali utk bersahabat....Tapi yg tercinta saya sangat hebat untuk menjadikan tekun tabah itu sebagai dua sahabat...Dan saya berusaha dan berdoa agar dua sahabat itu akan dpt mendampingi saya hingga ke akhirnya...
Saya mengenali bahawa hidup ini tidak mudah...Terlalu byk perkara2 yg datang...Saya juga tidak terlepas dari kesilapan...terlalu terbawa-bawa dengan perasaan...kadang2 sy rasa marah sbb mereka tidak memahami keadaan dan situasi sy...tp sy sntiasa tekad di dalam hati...sy pegang jiwa sy kuat2..mempercayai taqdir tuhan...sabar dgn kejadian...
Di sebalik itu..sy sedar situasi sy masih lagi ok..hati sy sedih dan sayu...membaca blog seseorang ini yang menghadapai pelbagai kejadian...Seseorang yg dekat di hati...Owh Tuhanku..dulu dia yg menyaksikan kejadian itu dan sekarang dia melalui kejadian itu dan ditambah pula dgn kejadian yang lain..Berikan kekuatan pada mereka sepertimana kau curahkan kepada kami...
Dua sahabat..Moga anda berdua mendampingi saya sentiasa :)
with love,
UM

No comments: